همانند  همه اجناس  این محصول  نیز قیمتهای مختلفی دارد و بسته به نوع پروفیل یو پی وی سی ، یراق آلات مورد استفاده و نوع  طرح ، قیمت ها  متفاوت  است . دقت  کنید که در  پیش فاکتوری  که  به  شما  داده می شود  حتما  قیمت  پروفیل ، قیمت  شیشه دو  جداره ، قیمت یراق آلات ، هزینه نصب و کرایه حمل لحاظ شده باشد. اگر بنا بر مقایسه دارید دقت کنید در آلمینیوم اختصاصی با شیشه  دو  جداره ، معمولا  سه رده کیفی  با  وزنهای مختلف وجود دارد . نوع ضعیف  برای پنجره های بزرگتر و از نوع قوی که ضخامت ورق بیشتری دارد برای دربها استفاده می شود . متاسفانه برخی  فروشندگان ، از انواع ضعیف که قابلیت تحمل شیشه دو جداره که سنگین است را ندارد برای یونیتهای بزرگ استفاده می کنند و مسلما قیمت پایین تری به مشتری میدهند. حتی دیده  می شود  که از ضایعات  آلومینیوم برای این کار استفاد می شود که مصرف کننده باید  به  تمامی این موارد دقت کند. در مجموع می توان بطور تقریبی گفت اگر بنابر مقایسه دارید آلومینیوم متوسط  اگر  با  شیشه دو جداره مناسب کار شود با قیمت پنجره دو جداره یو پی سی مرغوب با شیشه دو جداره گردیده برابری می کند.

هیچ وقت به دنبال قیمت پایین در و پنجره  نباشیم . مهمترین علل تفاوت قیمت شرکت های مختلف تولید کننده پنجره های دو جداره یو پی وی سی چیست ؟

۱-نوع پروفیل یو پی وی سی مورد مصرف  ۲-یراق آلات مصرفی (آلمانی یا ترک بودن آن و گرید آن )  ۳-نوع شیشه  دو جداره صنعتی  بکار  رفته شده  ۴- تولید خوب و  با کیفیت  شامل  جوش ها  در کنج پنجره ها ، گالوانیزه مورد استفاده ، لاستیکهای آببند  ۵- از همه مهمتر  نصب استاندرد و استفاده  از فوم پل ارتان و چسب  ماستیک و  پیچ های مخصوص نصب به فواصل معین.